czwartek, 28 lipca 2016

Haul: MJ Care, holika holika, Baviphat,Tonymoly, Bioré



Witam,
trochę oszalałam na punkcie pielęgnacji wg. K-Beauty, nie wszystkie kosmetyki, które mam nadają się do tej pielęgnacji. Także nadszedł czas, aby kupić coś odpowiedniego. Zakupy poczyniłam w sklepie SUKA.FR. Francuski również lubią kosmetyki azjatyckie, a ich cena jest bardzo kusząca. Dostałam, w prezencie 3 próbki maseczek oraz wisiorek "sowę". Nie lubię być niewdzięczna, ale wolałabym dodatkowa maseczkę bo niestety jest ona bardzo kiczowata i jest przeznaczona dla małych dziewczynek. A oto moje zakupy, spodziewajcie się wielu recenzji.



Kao Steam Hot Eye Mask (Chamomile) 1.99€

Baviphat Juicy Mask Sheet Strawberry 1.90€


  • My Beauty Diary Natto Mask 2.30€


Innisfree It's Real Lemonlime Mask 1.80€

Holika Holika After Mask Sheet After Leports 2.20€

Genie In A Bottle Tranexamic Acid Whitening Mask 1.90€


  • MJ Care Essence Mask
  • (Masque: 10 Citron) 0.99€
Etude House Moonlight in Spoon Royal Jelly

Kao Bioré UV Perfect Face Milk SPF 50+++ 15.50€


Kuan Yuan Lian Gel Aloe Vera Toner 9.95€

Secret Key Snow White Spot Gel 21.50€




Sérum Fermeté Collagène et Huile de Figue de Barbarie 8.90€


Do następnego posta, Bisous

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz