czwartek, 11 sierpnia 2016

EOS Lemon Drop -Balsam do ust


Witam, 
w tym poście zaprezentuje wam jajeczko EOS, mam Lemon Drop czyli o smaku i zapachu cytrynowym. Na Youtubie już pokazywałam recenzje. Także zapraszam

 


PRODUKT
Marka: EOS                                       Nazwa: Lemon Drop
Kategoria: balsam do ust                   Zapach: cytrynowy
Nawilżający: Tak                               Opakowanie: plastikowe
Koszt: 18 zł


SKlAD
Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax (Cire D’abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract*, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*, Linalool. Component of Natural Flavor. *Organic



Moja Opinia
Posiadam Eos cytrynowy, bardzo podoba mi się, że ma spf15 i że jest bezglutenowy!!!! Jest to lekki balsam do ust. Nawilża, jednak nie jest to balsam leczniczy, wiec cudów nie można oczekiwać.Smak ma bardzo przyjemny, ani mdły, ani zbyt intensywny. Jest wydajny, posiadam go od roku i jeszcze dużo mi zostało.
Nie lubię go aplikować, często wyjeżdżam poza kontury moich ust. Nie jest tani, mimo tego, uważam go za balsam dobrej jakości. Polecam , ale nie jestem pewna czy kolejny raz go zakupie. Dla mnie jest to również gadżet, dosyć duży do małej torebki. Wole jednak klasyczne formy balsamów.  
A czy macie ten balsamu i jak  się u was sprawdza???  

Do następnego postu. Bisous

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz