piątek, 23 grudnia 2016

Maybelline lash sensational intense black







Witam, 
Na początek zapraszam Was najpierw na obejrzenie filmiku,gdzie zrobiłam recenzje Maskary - Maybelline lash sensational intense black.




PRODUKT
Marka:  Maybelline                                        Nazwa: lash sensational intense black
Zastosowanie: rzęsy                                       Koszt: od 25 zł
Szczoteczka: Sylikonowa                              Kolor: Czarny 


 Skład (nie znalazłam )
:(
 

Moja Opinia
Gdy zobaczyłam kształt szczoteczki; to byłam nią zachwycona i chciałam jak najszybciej wypróbować. Niestety okazało się, jak dla mnie, że jest ona przekombinowana i za bardzo skleja rzęsy.Chociaż; efekt po wyszczotkowaniu- nie jest aż taki zły?

Moja ocena:  
 6/10

Podjęłyście się już próbie tej maskary???  

Do następnego postu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz